BMW-ből lassan egy elektromos a legnépszerűbb használt importautó
Hol van már a korábban abszolút listavezető BMW 3-as sorozat?
Hol van már a korábban abszolút listavezető BMW 3-as sorozat?
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
Az elmúlt parlamenti ciklus négy éve alatt egy teljes esztendővel öregedett a Magyarországon forgalomban lévő személygépkocsik átlagéletkora, elérve a 15 évet.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
Az F1 és CART világbajnoki címmel rendelkező brit pilóta egykori vörös versenyautójára most bárki lecsaphat.
Ilyen az, amikor egy igen tágas családi autó 5 másodperc alatt és V8-as hangorkán mellett gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A kevesebb, mint 50 ezer kilométert futott NDK kisautó élete során végig egy magyar család tulajdonában volt.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.
Szabad szemmel is jól látható összeg ellenében cserélt gazdát ez a sokak számára kellemes emlékeket felidéző amerikai sportkocsi.
A praktikus bajor családi autót egy kereken 400 lóerős 5 literes szívó V8-as motor hajtja.
Ebből a remek terepjáróképességű Kacsából alig néhány száz példány hagyta el a gyártósort.
Átlagosan 9 százalékkal drágultak alig egy hónap alatt a meghirdetett használt autók.
Ilyen Volkswagen garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
Ilyen négykarikás sportos luxusautó garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon, és most akár le is csaphatunk erre a példányra.
A hófehér kisautóért kapott összeget jótékonysági célokra fordítják.